2

Trivs...

Jaha ja, då ligger man här i sin säng med datorn i knät i sin nya lägenhet och trivs med livet.
Har nästan fått ordning på allt, fattar bara inte hur jag ska få plats med sex-sju tomma flyttkartonger i mitt lilla förråd. Hm?

Tur att både Mor och Far och Syster och Systers Husband kom upp och hjälpte till. Annars hade jag fortfarande hållit på att bära flyttkartonger.. Fattar inte hur jag har lyckats samla på mig såååå mycket grejer på så kort tid. Jag förstår pensionärer som måste ha 3 extra förråd för att få plats med allt som man inte KAN slänga. Jag har ju inte hjärta att göra mig av med Sofie suddgummisamling som jag fick av henne i ett väldigt kärt ögonblick i livet. Den måste jag ju spara för alltid.
1 Hilda:

Inte ihopvikningsbara lådor då?

2 Soff:

men älskade älskling. tack för att du sparar den. den är väldigt viktig för mig. och du är väldigt viktig för mig.