1

Sentimental Kväll

Idag har jag haft en sån där dag när jag bara går runt och lyssnar på mysmusik och sjunger för mig själv. Och då blir man lätt lite sentimental. Jag har kommit fram till att jag måste släppa allt gammalt och gå vidare. Jag ältar alldeles för mycket. Och jag kan analysera saker tills de går sönder. Och det måste jag sluta med. Och nåt jag absolut måste göra är att släppa alla mina gamla "ragg". Och hitta nya. =) Och det ska jag göra. Från och med nu ska jag inte tänka på någon annan. Jag ska leva i nuet. Wish me luck.

"Jag vet vad som måste göras. Ändå sitter jag kvar här i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i.
Jag försöker att strida mot känslan men den är rädd och den spelar ett spel nu. Jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur. Men jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder nånstans. Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans".
1 j:

Hoppas du sov gott sen. Love u.