0

All the Good Ones are Taken

Låten som just nu går på repeat hemma hos mig:
http://www.youtube.com/watch?v=4C3SR7ogW48

Melissa Horn - New York
Vi sätter oss ner. Utan ett ord.
Som så många gånger förr, du beställer ett glas vin och jag en kopp te.

Och fast vi båda vill. Mer än någonting annat.
Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan.

Vi har blivit som dom. Någon tittar på oss.
Är det min tanke hon ser eller dina röda kinder som avslöjar mer.

Vi har blivit som dom. Som aldrig får bli.
Som sitter tyst på nått café, ingen får ju se att han är gift och hon är fri.

När jag går därifrån. Och du håller kvar.
Så vet vi båda att det är så här man mår när man hemligheter har.

När jag går därifrån. Utan ett ord.
Så vet vi båda två.. mmm

När jag går därifrån. Utan ett ord.
Så vet vi båda två.. mmm