0

My new favourite thing to do...

...Is wasting my time on a bum like you
My new favourite thing to do
Is wasting my time on a bum like you

Your car's a dump and you're broke
but that's all right
I never liked them fancy guys
You don't even look good
god it aint right
but you're starry-eyed and out of sight
 
Jag har ingen självrespekt och ingen självdisiplin.
Idag skulle jag tränat duktigt, både spinning och core. Och bli fit och fin och allt sånt. Inte för nån annans skull utan för min egen skull. Är man fit och fin så mår man bättre helt enkelt. Man orkar mer, och är inte lika trött om dagarna. Och känner man sig fit och fin så får man bra självförtroende och blir snyggare. För det är alltid snyggt med självförtroende!
Men.. eftersom jag inte har nån självrespekt eller självdisiplin så valde jag istället att ta den lätta vägen runt alltihopa och shoppa bort mina bekymmer. Eller, ja, egentligen försökte jag väl kanske shoppa bort min sexuella frustration. (Snart har jag shoppat så mycket så att det säkert hade varit billigare för mig att bara köpa sex istället för skor och kläder och väskor..och då snackar vi inte vanligt sex... vi snackar lyxsex.. vad nu det är..?)

Men i alla fall, idag hittade jag världens snyggaste par skor! Jag älskar dem! De är svarta och höga och skitsnygga. MEN, de fanns inte i min storlek. MEN, det kommer in fler par på torsdag! Så då måste jag gå dit igen och köpa dem! MEN jag har egentligen inte råd med dem. MEN de är min nya kärlek. De är vad jag har väntat på hela livet. Det jag inte visste att jag behövde förrän jag såg dem. Som kärlek. Precis som kärlek.