2

Min älskling har ett hjärta av snö...

...så skört och vasst som skaren.
Och det smälter lika lätt som isen i drinken i glaset som hon lämnat i baren.

Ikväll har jag varit och sett Hedwig and the Angy Inch. På Stockholms stadsteater. Faktiskt min första gång där överhuvudtaget. Men det var riktigt bra! Flummigt och lite konstigt, och det hördes att låtarna var skriva på engelska från början och sedan översatta till svenska. Men Johannes Bah Kuhnke regerade. Det är konstigt hur någon kan vara så otroligt sexig och osexig på en och samma gång.

Och i onsdags var ju jag och Ö och såg Mamma Mia i globen, vi har varit otroligt kulturella denna vecka! Jag imponerade med mina vinkunskaper på en bartender i globens bar. Det var lite otippat. Fast det enda jag gjorde var iof att välja Shiraz. Men han blev exalterad och började prata massa och det var mest för mig att hålla med så trodde han att jag kunde massa =). Men Mamma Mia var bra i alla fall, jag och Ö satt och sjöng med mest hela tiden. Fast det var lite dåligt ljud. Och det var ju synd...

I morgon ska jag hem till Östergötland och se på världens största östgötska poet Lars Winnerbäck. Längtar efter att stå i publikhavet och bara mysa till sista låten. Och bara var nöjd. För det vet jag att jag kommer vara. Lasse levererar alltid.
1 Malin:

"Lasse levererar alltid". Du börjar låta som nån ut idoljuryn! :P

2 anni:

Haha, Klyschigt men sant! =)