0

I couldnt figure why...

...You couldnt give me what everybody needs
I shouldnt let you kick me when Im down, My baby
I find out everybody know that Youve been using me
Im surprised youLet me stay around you
One day Im gonna lift the cover And look inside your heart
We gotta level before we go And tear this love apart

Känns som om det var hundra år sedan jag träffade min darling S. Men igår fick vi äntligen tid att prata ut om allt som hänt. Tog lite att äta innan träningen. Och sen tränade vi. Dansaerobic på Hötorget som vi gör varje tisdag i vanliga fall. Passet 18:30 med Rebecka är enda anledningen till att jag orkar åka så långt bort =). Hon är så otroligt grymt bra.
Efteråt var vi på Fridays och åt lite och drack varsitt glas vin. SKönt att ventilera allt.

Idag ska jag slå hål på en myt. Jag var nämligen och tog cellprov idag. Och det var inget knipsande där inte! (Även om det kanske inte är det skönaste jag varit med om i det området..) ALLA jag har pratat med har sagt att de knipsar av en liten bit som de ska ha och ta prov på. Men inte första gången, när de bara kollar cellförändringar, då vispar de bara lite med en borste.. trevligt va? Om man sen däremot har några cellförändringar så knipsar de. Men nu är jag i alla fall vuxen, för det är man när man gjort det. Det är vuxet och moget att göra sånt.

Sen har N på mitt jobb tipsat mig om en film som jag såg idag. P.S. I Love you. Och jag tjöt som en gris. Den är underbar... Och nu har jag ett krav till på min framtida kärlek. Han ska vara Irländare. Och het. Och utan hjärntumör.