3

Hey now boy, where you been...

...Smashed up toy, are you lost again?
Your circuit's blown, will you find your coordinates home?
Your battery's low, did you crash again?
Robot boy, do you need a friend?
Hey little droid Is your head on wrong?

Ingående om ämnet pojkar..
Jag är så frukstansvärt trött på alla dessa spel och "vänliga" Osanningar så jag snart kräks.
Och nu pratar jag faktiskt inte bara av egen erfarenhet utan om alla mina vänners erfaranheter oxå. Varför är det inte längre någon som bara kan säga som det är rakt ut? Varför måste man snärja in det i en massa skit och antydningar och hoppas på att personen ifråga kommer på vad det är som händer på egen hand?


Ett helt fiktivt exempel:
Om man bestämmer att man ska dejta och se vad som händer och sedan kommer fram till att man nog inte alls vill dejta personen längre utan kanske bara ha sex med den när man känner för det.. SÄG det till personen då! Och vänta inte tills personen själv frågar rakt ut vad det är som händer. Och om man sedan känner att nej, nu har jag nog tröttnat på att ha sex med den personen, men vi kan nog vara vänner.. SÄG det till personen då och vänta i på att personen ska lista ut det själv. Och om man sen kommer på att nej, vi ska nog inte vara vänner heller..  SÄG det då! Någon som förstår vart jag försöker komma med detta?


Om man nu blir totaldumpad...  förtjänar man då ändå inte att få höra att man blivit TOTALT jävla dumpad?

1 Hilda:

Ja, hatar personer som inte vågar stå för det de känner.

2 twenty something boy:

Jag förstår vad du menar, låter rätt bekant det där... Så du åkte på samma sak då, eller ska vi vara fiktiva kanske :) Nu vet du hur det kan kännas för andra då! Som sagt inte lätt det där att DEJTA. Så till nästa gång kanske du säger rätt ut istället.

Spel och "vänliga" Osanningar, vem gillar det :)

3 anni:

Twenty something boy? Du lever nog fortfarande i illusionernas värld. Snart kommer 30.