3

Good girls are pretty..

..like all the time, I'm just pretty some of the time.
Good girls are happy and satisfied, I won't stop asking until I die
I just can't deal with the rules, I can't take the pressure.

Hemma och tar det lugnt ikväll, har varit ute två kvällar denna vecka. Skönt, har städat. Det känns alltid så bra när man har fått undan allt.

I går fick vi alla sluta vid fyra och drog till medis. Jag och ett helt gäng. Där träffade vi S. Han var pepparkaka som alltid. Och han har en hel semestervecka kvar det lilla aset. Men jag är ju som sagt inte bitter över att jag hade semester de tre veckor då det regnade konstant. Tjoho. Jaja, folk droppade av, och till slut var det bara jag, darling M, S och J kvar. Vi gick till Kickis för J skulle få sjunga sitt paradnummer "Bra vibrationer". Det gjorde hon lika bra som alltid. S skulle oxå sjunga en låt. Som jag tvivlar på att jag någonsin hört innan.. han hävdade att han kunde den men efter att han börjat sjunga var jag lite tveksam. J drog hem efter ett tag och jag och M och S dansade ass:et av oss och sen delade S och jag en taxi hem till vårt hood. Smidigt att taxin kunde stanna mittemellan och så hade vi lika långt hem sen =). Moa stannade som vanligt lite till och skakade ännu mer. Fattar inte hur hon pallar. Jag höll på att försvinna i en enda blöt pöl av svett. Fast det klart. Jag skulle ju upp och jobba. Seg idag.
 
Min kära J har fixat en dejt åt mig. Med en brandman. Otippat! Trodde det skulle vara darling S som fixade det åt mig, men inte. Det krävs Östgötar för sånt. Sen vet jag inte riktigt hur pigg jag är på en blind-date. Hm? Men man vet aldrig. Bara det inte är ett psycho.

By the way. Har fått reda på vem jag fick chokladogrammet av. Otroligt snällt och gulligt gjort men hade inte så stor effekt på mina känslor för den mannen. Sorry.
1 j:

klart jag fixar gumman! kommer snart upp och blir inneboende hos dig...

2 Kristin:

Åh jag älskar den låten! Jag älskar hela skivan, men den låten är min favorit - texten är så bra!

Puss

3 Sandra:

Haha...fy fan va bra du är!! Du vet väl att jag läser dig JÄMT =) Saknar dig.