1

Världen Har Stannat

Oj. Nu ligger vårt program nere,
för det har varit strömavbrott där den
servern ligger eller nåt. Jag vet inte.
Lite för tekniskt för mig.

Jag KAN alltså inte jobba. Och nu VILL
jag jobba. Jag måste ringa S igen och
höra honom säga: Jag har inte tid, ring
i morgon. Så jag kan ringa honom i morgon
och höra honom säga: Jag är ledig idag,
ring mig i morgon.

Men, JAG blev månadens säljare i September!
Så nu kan i princip vad som helst hända, jag kommer
vara glad ändå!
Och tänk att jag bara jobbat här i tre och en halv månad!

Och dessutom ska Örjan flytta hit nu!
Han fick jobbet!

Såååå, ja, detta är en bra dag ändå.
Fast jag inte kan jobba just nu.
1 Tove:

men du,om du nu bor i sthlm och jag i södertälje och jobbar i sthlm (gallerian,denim for girls) så tycker jag att vi borde ses. och ta en fika. dammit! :)