2

TRISTESS ÄR ETT FULT ORD

USCH vad trist jag har haft det idag. Jobbat. Tror det var inne ungefär tio pers på hela dagen. Kanske en underdrift men vad the sjuttsingen. Skit samma. Trist var det i alla fall. Men jag har fått ett nytt spel till min mobil av fredrik, som jag jobbade med idag. Han har ett märke i huvudet fortfarande. Oops, haha.

Seeeen när jag kom hem pratade jag med min smurf, Joko. Joko är en blå smurf. Ja, eller hon var det i alla fall den där dagen. Du vet. Miss you love, och våra modevisningar m.m.

Men idag hände det en jobbig sak. På vägen hem från jobbet, gick jag till Garströms och köpte en bananbakelse. Sen vräkte jag i mej halva den medans jag väntade på att joko skulle ringa. Sen var jag mätt. Så jag nästan kräktes. Men sen, när jag pratade med joko, hoppade elvis upp på bordet.. och då bad jag honom snällt hoppa ner, sen inte sååå snällt. och sen bankade jag i bordet för att han skulle hoppa ner, men det enda som ramlade ner var min bananbakelse. Ja, eller resterna av den i alla fall. Och givetvis hamnade den ju med det göttiga neråt, mot golvet. Som ni märker har detta varit en väldigt händelserik dag i mitt liv. THE END.
1 Hilda:

Jag tycker du har för få bilder på oss faktiskt. Jag vet inte varför det blev flera meddelanden från dig. Tror det är dig som det är fel på OCH INTE MIN BLOGG!

2 Örjan:

Jag kommer ihåg när vi åt bakelser förut. Och tittade på film och sånt. Då tappade vi ingenting på golvet och det var bara mysigt istället...