2

Fit For Fight?

Jag är verkligen inte i bra form har jag kommit fram till. Inte nog med att jag typ var öm i hela kroppen efter allt dansande i lördags, jag fick även nästan ryggskott efter min lilla ommöblering i sovrummet igår. Helt seriöst, jag kan nästan inte böja mig åt sidan. Jaja. Så nu hade ju jag bestämt mig för att göra någonting åt situationen. Jag skulle ut springa efter jobbet idag. Men sen kom jag ju på att jag hade två filmer som jag inte hade sett som ska lämnas tillbaka i morgon. Så då var ju jag tvingad att se dom.

Save the Last dance 2: man hör nästan på namnet att detta inte kommer bli så lyckat. men det är coolt att se när dom dansar. Jag vill oxå vara världsbäst på att dans!
American Dreamz: med ZZZZ.. Kvällens överaskning. Hugh Grant är ju alltid bra. Och det var en rätt skoj film. Rekomenderas faktiskt att i alla fall se en gång.

Jaja. Men eftersom jag nu inte hann med att springa ikväll, så ska jag gå upp tidigt i morgon bitti och göra det. Detta har jag sagt innan, och sedan sovit, läääänge, men nu ska det verkligen bli av. Har till och med laddat min Ipod med skitbra springig musik. För det är ju bland det viktigaste som finns när man ska springa. Bra musik. Och att man inte dör. Och eftersom jag inte har sprungit på cirka 4 månader borde jag kanske inte springa så långt. Kanske till Ica och hem igen.
1 Örjan:

Ica och tillbaka? Låter som en underbart skräckinjagande sträcka =)

2 Tove:

annis ord är lag. hihi, det tyckte jag var lite kuligt. /Björk du vet.