1

Resor!

Jag gillar som bekant att resa. Och snart åker jag och my darling Hilda till Malta för att hälsa på Krizz
MEN, sen skulle jag vilja åka på någon mysig weekend resa med mig lilla lover. 
 
Jag vill (så klart!) åkta till London (the second love of my life), eftersom jag absolut inte hann med allt jag ville när jag och Öjje var där i höstas, plus att Joppe inte har varit där på jättelänge, och jag vill se The Lion King. 
Men Joppe tycker inte att vi ska åka dit eftersom båda har varit i London tidigare (även om det var ett tag sedan för hans del som sagt), och han hellre vill åka någonstans där vi inte har varit..
 
Så nu har vi kommit fram till 3 olika valmöjligheter...
 
London (som jag vägrar släppa), Budapest och Dublin.
 
 
 
 
Så nu är frågan, what to do, what to do..?
 
Dags att jämföra priser kanske.. Och kolla vad vi kan komma undan billigast (men med komfort så klart) med.
För vi åker ju till Madeira i Juli, och då ska vi flyga från Kastrup, så då tänkte vi passa på att hänga lite i Köpenhamn två dagar innan vi flyger.. Och det kostar ju också pengar tyvärr.. Varför måste saker kosta pengar?
 
1 Kristin:

Men alltså, har ni varit i Berlin??