1

Soooooooooon...

På söndag flyttar jag!

Det känns så klart både roligt och EXTREMT ledsamt.

 

Jag älskar ju verkligen vår lägenhet och tycker den är så himla fin, och perfekt! Älskar balkongen och de stora sofforna som är som gjorda för att ha massa trevligt folk hemma på mys! Älskar det lagom stora köket med MASSA förvaring för alla mina bak- och pysselgrejer. Älskar att ha både tvättmaskin och torktumlare och badrummet. Älskar vårt ljusa härliga sovrum, och framför allt den OTROLIGT sköna sängen...

 

ÅH, det är med tungt hjärta jag lämnar allt det där.

 

Men! Samtidigt så ska det så klart bli skönt att komma till något eget. Jag och R är absolut inte osams på något sätt, men det är ju så klart väldigt svårt att bo tillsammans när vi inte ÄR tillsammans längre. Jobbigt psykiskt för oss båda. Så det har ju lett till att ingen av oss bott hemma särskilt ofta, och det har ju lett till att man levt i en kappsäck. Så det ska bli väldigt skönt att få ett hemma-hem igen. Även om det bara är för en kort (3 månader) stund.

 

 

1 Elin:

Förstår att det är sjukt konstigt. Jag vet ju att du älskar lägenheten. MEn fasiken va gött att den blev såld för det ni ville och att ni förhoppningsvis går helskinnade rent ekonomiskt ur detta...Vart är det du ska flytta nu?

Vet du, nu är det dags att träffas snart! Det är så sjukt mycket med allt nu att tiden abra fltger förbi, men förhoppnignsvi slugnar det ner sig snart. Och då, då vill jag ses! Du är mer än välkommen ner till slätta! Hoppas att du vet att du alltid är välkommen till oss...jag vill ju så gärna visa dig huset sen också efter att allt är klart =) Kram på dig!

Svar: ÅH! Hojta till när du känner att du har lite tid över så ses vi! Antingen att du kommer upp till mig (kommer bo i en tvåa på Söder fram till och med december så jag har plats) eller att jag kommer ner och hälsar på er :) KRAM!
anni