0

Make Up - Linda Hallberg

Så här när det börjar bli höst så blir jag alltid jättesugen på att bli superbra på att sminka mig. Och då brukar jag alltid börja följa Linda Hallbergs blogg slaviskt. 
 
Hon lägger alltid upp en massa fin-fina bilder på massa assnygga make up:er som jag tänker att: "Åh, vad fint! Så ska jag sminka mig någon gång". Fast sen när jag försöker så blir det ju ALDRIG lika fint, utan det slutar alltid med att jag har köpt en massa nytt smink för ca 1 miljard kronor och testar att lägga make:en 1 eller 2 gånger och sedan ger jag upp.
 
Men denna make gillade jag så HIMLA MYCKET, och eftersom det inte är så mycket svart och mörkt så KAN jag nog inte smutsa ner hela mitt ansikte så att jag måste duscha innan jag går ut genom dörren efter att ha gjort ett försökt med denna, eller hur?
 
Bilderna är så klart hämtade från: www.lindahallberg.se 
 
Så denna ska jag ge MASSA försök, och jag SKA sätta den. Läpparna är lite väl mycket för mig en vanlig arbetsdag, men ögon make up:en kan man ju absolut ha en vardag, eller hur? 
 
Som Icona Pop säger: I LOVE IT.