0

Hoppsan!

Jag har ju varit utomlands med nya jobbet på Kick Off, och sen blev jag typ dödssjuk (har inte kunnat prata på 3 dagar! ILLA!). Så det är därför som det inte har hänt så mycket här.. För det har inte hänt så mycket annat än sömn i mitt liv.
 
Och övrig tid - när jag inte är död så är jag ju inte hemma hos min dator i lägenheten så ofta.. Rickard och jag försöker att vara isär så mycket som möjligt nu och komma bort från vårt vardagsliv så att det inte blir en sån himla stor chock sen när vi flyttar.
 
Och på tal om att flytta så behöver jag hyra lägenhet i andra hand ju! Från om med 1 nov ca tänkte jag mig.. Centralt eller söder om stan vill jag ha helst. Gärna superfin och superbillig i superbra läge. Hojta till om nån vet något eller sprid ordet till alla ni känner. 
 
Beskriv mig gärna som snäll och lugn och ansvarsfull. För det är jag ju. OXÅ.