1

GRANIT - fina grejer!

Mina syster har ett tag nu haft lite GRANIT-fetisch. Och det har tydligen smittat av sig på mig! 
 
Det ligger ju dels ett på vägen mellan jobbet och T-banan vid Hötorget, men oxå ett på Götgatan, på vägen mellan T-banan och lägenheten som jag bor i nu. Så jag har liksom lite svårt att undvika GRANIT och alla dessa prylar som de har. Och deras förvaring framför allt!
 
 
Tycker dessa boxar är superfina att packa saker i och skriva fina etiketter på. Vita tänkte jag mig.. Eller svarta.. Svårt detta... Tänkte ha dem ovanpå garderoberna.. Det är ju lite extra högt i tak så man får plats med ganska mycket förvaring där.. 
 
 
Där de har sin vita hylla tänkte jag mig.. Ovanför kyl och frys och ugn och micro. Men vad blir finast, svarta eller vita boxar.. det är frågan..
 
Kan för övrigt inte fatta att det bara är 22 dagar kvar nu! 22! Det är ju bara 3 veckor och 1 dag! Och i helgen kommer jag åka till Joko - så då kommer de dagarna bara vara jätteroliga och mysiga och gå jättefort! Och sen på måndag är det liksom bara 19 dagar kvar! Bara 2 veckor och en arbetsvecka kvar liksom!
 
1 Marie Richt:

Jag skulle satsa på svarta, det är snyggt med kontraster... Kram