0

AW med Le Gang

Nu börjar jag vakna till liv igen.. Jag är allvarligt för gammal för sånt här, haha!

Vi hade en helt sjukt rolig AW med jobbet i fredags! Eller, med jobbet.. ja, det var väl så från början kanske.. men inte sen så mycket.

Vi började i alla fall på Ljunggrens på Götegatsbacken, där tydligen världens bästa bartender jobbade - för han gjorde sjukt goda drinkar! Hilda var förbi en sväng till sammans med Viking men de drog hem tidigt.. Sen kom Öjje och Daun förbi oxå - jag har helt fantastiska vänner! Öjje klickade så klart med alla helt sjukt mycket och vi fortsatte festen på nåt annat ställe som låg på söder innan det bara var jag, Öjje och 2 andra sköna människor kvar - och då fick vi snilleidén att vi skulle dra til BAR 54 och skaka rumpa. Sagt och gjort! Så jäkla kul när man bara är ett litet gang och inte bryr sig ett skit om alla andra på stället, haha!


Och sen hamnade vi på efterfest i Gröndal. Fråga mig inte varför - jag ville hem till Öjje och köra lips, haha!
Hur som haver... tror att jag var hemma vid femtiden... Vilket är alldeles för sent för en liten pensionär som mig. Så hela helgen har i princip gått åt till att SOVA. Skönt iof, men inte så händelserikt.