1

Spelkväll!




Honey och jag var på besök hos Hilda och Viking igår och hade en liten parkväll (väldigt vuxet, eller hur?). De bjöd på sjukt god middag med både förrätt och efterrätt - och huvudrätt så klart (oxå mycket vuxet). Tackar!

Efter middagen spelade vi spel. Och inte vilket spel som helst. Vi spelade spelet Lika Par Leka Bäst - som jag fick i Julklapp i år.

Det är faktiskt ett sjukt roligt spel! Vissa frågor var iof lite weird och ALLDELES för lätta, nästan självklara - sånt som man hade kunnat svara likadant som den andra personen på även om man träffat personen i 2 sekunder.. typ om en man kom fram till dig på stan och sa att du var tvungen att slicka honom över hela kroppen - skulle du göra det? Inte så svårt.. (Nu var det alltså inte just den frågan, men jag kommer kanske inte på ett så bra exempel för tillfället..!).

Vi spelade två omgångar och Honey och jag vann första och värdparet vann andra... Mest för att jag fick hjärnsläpp på frågan om jag någonsin har blivit arg på Honey för att han har raderat bilder på digitakameran.. Jag svarade nämligen nej på den - med förklaringen att jag aldrig låter honom röra den.. Dock hade jag tydligen förträngt anledningen till att han inte får det: Att han ALLTID raderar massa bilder!

Efter den frågan hamnade vi liksom i otakt.. Skyller på det i alla fall.

1 Hilda:

Hahaha! "Mest för att jag fick hjärnsläpp" Kan du inte bara erkänna att vi helt enkelt var awesome.