2

My New Running Shoes

Vi stannade till i Linköping på vägen hem igår, och sprang in på Löplappet för att köpa nya löparskor till mig. Mina gamla var ju egentligen för små från början (jag började blöda om tårna första gången jag använde dem – och då kunde jag ju inte lämna tillbaka dem) och de har jag ändå haft i TVÅ ÅR! Helt sjukt egentligen när man tänker efter…

Jaja, vi var som sagt på löplappet, och fick hjälp av en supertrevlig och duktig kille som tog massor på mina fötter (jag har extremt svårt för att folk rör mina fötter – det var grymt jobbigt!) för att hitta de skor som passade mina fötter bäst! Och det lyckades han med!

Tada:



Att de sedan var superfina också var faktiskt BARA plus i kanten! Jag gick verkligen bara på känsla, inte på utseende!

Var ute och testsprang dem igår – och de är helt sjukt vad skor kan göra skillnad! Kändes som om jag FLÖG FRAM! Gjorde min snabbaste km på 5,10 min (vi sprang totalt 4,5 km ungefär).

Och nu ska vi ut och springa igen! I’m on fire!

 

riktigt snygga skor :)

2 Hilda:

Fan vad kul! Grattis till det perfekta skorna :) Jag vill oxå ha flygarskor så jag kan springa utan ansträngning! :)