4

Kitchen Aid

Just det! Jag har kommit på vad jag vill köpa hellre än en LV-väska (TUR att jag inte hann köpa den idag!!)! En Kitchen Aid! Jag blir ju alltid så himla trött i armen när jag bakar och håller på och vispar tills jag nästan dör, så jag BEHÖVER ju verkligen en sån! Plus att man ju i princip kan använda dem till VAD SOM HELST, typ mala kött, skapa världsfred.. lite allt möjligt.

Frågan är bara vilken färg jag ska ha!! Eller snarare, vilken färg min kära sambo tycker är OK att ha på vår köksbänk, haha! Han är lite känslig för allt för tjejiga grejer! :)

MEN, vilken är finast?

 

1 Tove:

Spontant: Rosa!!

Men om man ska tänka ur killens synvinkel (åh va trist!) så gräddvit kanske? Eller den ljusblå!

2 Hilda:

Jag tror på gräddvit, svart och silver. I den ordningen. De andra färgerna är grymma men risk att man tröttnar. Annars hade ärtgrön eller turkost varit kul :)

3 jullan:

orange!

4 Sophia:

Kunde knappt hålla mig för skratt när jag läste att du istället för LV väska funderar på en Kitchen aid, då jag har detta "problem" själv, men i lördags blev iallafall en vit Kitchen aid beställd, och den där LV väskan har istället blivit en potentiell julklapp, från mannen... För mååste bara ha båda!