0

Dag 10 - Bloggfavoriter

Nr 1 - Bloggkommentatorerna
Håller med dem ibland, och ibland tycker jag att de är jättetöntiga och lägger sig i något som absolut inte är stor grej, men för det mesta är det som står där och de grejer de länkar till rätt så intressanta och roliga. Förutom skämtet med "tidningen" Cravingz (deras lilla sidoprojekt) vars sida ser ut som en blandning av vad en Barbie-katt har spytt upp och nån sida jag gjorde på högstadiet.

Nr 2 - Spiderchick
Känner verkligen igen mig i det mesta som Moa skriver.. dock inte hela den där barnkarusellen, men de övriga grejerna.. om TV-serier, filmer, godis och lite sånt. Gillar väl egentligen mest sättet som hon skriver på!

Nr 3 - Colorelle
Ashärlig tjej bosatt i Norrköping skriver om mode (riktigt coola speciella grejer - inte de senaste inneplaggen direkt från ELLE etc) och just nu är det även en hel del om huset som hon och killen håller på att renovera. Gillar grejerna hon skriver om och att hon ibland i förbifarten skriver saker om NKPG och ställen hon är på.. Sparar tipsen i en liten mental tipspåse så att jag kommer ihåg dem till när jag flyttar dit, hihi!

Nr 4 - My beauty secrets
Det finns absolut INGET som den här tjejen inte vet om hud, hår och sminkprodukter! Och så är hon väldigt trevlig också! Om jag undrar över något jag funderar på att köpa så frågar jag alltid henne först!

Nr 5 - Lindas Sminkblogg
Här finns guider om hur man gör snygga sminkningar och tips på bra produkter och icketips om ickebra produkter. Och så bor hon i Östergötland oxå.

Sen läser jag ju såklart lite vanliga "kändisbloggar" och "modebloggar" oxå: Style by Kling (dock förfäras jag lätt av den kassa engelskan), Gynning, Sofi Fahrman, Frida Fahrman, Josephine Aune, Stockholm Streetstyle och Angelica Blick.