0

Dag 08 - Favoritsaker

Här kommer en liten försenad fortsättning på det den däringa listan som jag började göra med sånt himla engagemang!

Eftersom jag är lite av en materialist så har jag ett par favvosaker... Oftast är en av mina favvosaker när någon frågar det allra senaste jag köpte.. jag ÄLSKAR alltid det senaste jag köpte! Och det senaste jag köpte nu var en supersnygg oljelampa från Stelton - Köpte den i Köpenhamn! På Illum (där jag ville köpa ungefär ALLT egentligen).

En annan favvogrej (ja, nu räknar jag inte vår fantastiska lägenhet som en sak, ej heller vår bil, de känns liksom som lite för stora för att vara saker) är vår SÄNG! Vi köpte sen på SOVA när vi skulle flytta till lägenheten och den är helt underbar! Det är så värt att lägga lite mer pengar på en säng (och vi köpte ändå inte en så jättedyr för att vara en Continental).

Vår soffa är också helt underbar! Absolut en av mina favoitsaker. Och min nya fina röda dator!! Och mina böcker... Och mina stövar... och mina Victorias Secret-underkläder... och min rosa Stelton-kanna... Och min symaskin... Som sagt.. lite av en materialist...