1

Barnuppfostran?

Hände en sjuk grej när Soff och jag gick till träningen idag.. (hon är här uppe och jobbar en dag eller två)

Där gick vi i godan ro och tjittjattade och så ser vi en liten unge som blänger på oss. Oj vad konstigt tänkte jag, hon ser lite aggressiv ut... Sen skriker hon och höjer armen som om hon ska slå oss.. och så slår hon till Sofie! På låret! Vi blev helt chockade så vi bara stannade och stirrade på henne.. Och då går hon fram till sin pappa (antar att det var pappan, eller kanske morbror eller nåt) och bror som står bakom oss.. OCH "Pappan" säger inte ett skit.. Bara tittar på barnet.. Och typ nästan ler lite grann.. URSÄKTA?!?! Det är aldig OK att slåss, och speciellt inte skrika och slå på HELT FRÄMMANDE människor? Eller? Har jag missat något?

(Sen höll ju Soff och jag på att garva ihjäl oss - men det är en helt annan grej).
1 Emmiz:

Tips: Tänkte meddela att nu är dagens blogg igång igen hos mig.. tre vinnare lottas ut ikväll och du kan bli en av dom vinnarna.. ta chansen.. Sen har jag en massa skönhets och smink tips :)