0

Världens Bästa !

Som sagt så firar ju jag och min älskling 2 år idag. Men jag var tvungen att ta en paus i firande för att få förklara för er stackare som inte har träffat min underbara Honey hur fruktansvärt lyckligt lottad jag är.

Eftersom vi ska åka till Hong Kong i morgon så hade vi bestämt att vi inte skulle köpa något till varandra denna årsdag. Något som JAG valde att följa - men som min Honey valde att strunta i! Och i det här fallet så är jag faktiskt glad för det. Inte bara för den underbara presenten som han har gett mig (som är både genomtänkt och helt perfekt för mig):

Ett Thomas Sabo-armband - nån kanske kommer ihåg att jag bloggade om detta i JUNI (min älskling lägger viktiga saker på minnet och spar till senare).


..men oxå för det otroligt fina kortet som han skrev till mig där han bland annat motiverade varför han köpt just dessa tre berlocker till mig! Det var så himla vackert skrivet och verkligen otroligt passande så jag kunde verkligen inte hålla tårarna borta - jag började stortjuta (på grund av lycka och att jag blev så himla rörd och glad så klart). Han är helt fantastisk min karl!

Tack för att du finns älskling, och för att du väljer att älskar just mig!