0

Uppdatera Lägenheten



Jag är sjukt sugen på att göra om lite i vår lägenhet för tillfället. Har t o m vart i bokhandeln och köpt ett album där jag klistar in sånt jag hittar i tidningar som jag tycker är fint. Jag har t ex redan hittat vårt framtida badrum (för när vi köper hus alltså.. sen.. snart.. typ)!

Fast vi ska inte ha det där gröna kaklet  (eller klinklet eller vad det nu heter, haha!), vi ska ha det där fina brun-guldiga som de har i badrummet på Avalon! Men i övrigt tycker jag det var superfint som det är på bilden.

Det vackra badrummet kommer från Vedum faktiskt. Och jag blev lite småkär när jag såg det i en annons i en av alla miljarder inredningstidningar som jag köpte för att få inspiration till hur jag vill göra om i lägenheten häromdagen.

Visst är det fint? T o m med det gröna är det ganska fint faktiskt. Men det kommer bli ännu finare med det som de har på Avalon.