5

Mello - Programledarna


Bild från www.svt.se


Spontan reaktion: Helena Bergström? But why? Hon kommer väl varken gråta (så snoret sprutar) eller visa brösten får man anta, så vad ska hon tillföra?

Sarah däremot - det kommer ju bli HELT FANTASTISKT! Hon är så himla rolig - och avslappnad och verkar vara så himla skön som människa!

Ana Gina vet jag inte tillräckligt mycket om för att kunna ge någon kommentar om.. men bara hon inte ska köra en massa "roliga" sketcher så är jag nöjd. Tycker inte att de har varit så himla roliga nämligen...

Men, men, the future will tell.
1 A.L:

kul att höra din åsikt :)

Sofi Fahrmans böcker är absolut helt ok, väldigt underhållande och lättlästa, så jag tycker absolut dom är värda att läsa =)!



www.alexandrastyle.se

3 emilia:

du satte ord på mina tankar!

Haha, precis vad jag också tänkte när jag såg Helena. Lite malplacerat kanske...

5 Johanna:

Tack snälla :)