1

Hong Kong - The Bildspel Del 1


Älskar dessa coola dubbeldäckade spårvagnar som åkte runt överallt!


Utsikten uppe på The Peak (utsiktsplats uppe på Victoria Peak) - jättefint - även om det var lite disigt.


Utsikten från The Peak at Night

Varuhus i Shenzhen (Kina) helt SMOCKAT med alla märkesgrejer du kan tänka dig! Det kan vara lite fejk.. Haha!

Coola masker i taket på en sjukt bra resturang vi var på i Tsim Sha Tsui - The Mask! GODA drinkar och GOD mat! Perfect combo!

ASSTORT akvarie på Ocean Park i Aberdeen!

Ett annat asstort akvarie på Ocean Park - hur stort som helst - med MASSA fiskar!


Rockorna var sjukt coola!


SJUKT STORT AKVARIE!


Jättepandor hade de oxå på Ocean Park - de var väldigt trötta, men söta.


Röda pandor hade de oxå - så himla söta!


Utsikten från the Cable Car på Ocean Park var helt sjukt fin!


Delfinshow hade de oxå på Ocean Park!


Så himla vackra djur (jag tog ungefär 100 bilder bara på delfinerna, haha!)


På kvällen gick vi runt på stan lite.. Så himla mycket att se!


Jag hittade min nya favvodrink på softa The Parlour i Tsim Sha Tsui - Black Salute hette den, helt sjukt goooooood!


Peking Anka åt vi så klart! På Peking Garden i Tsim Sha Tsui, en typiskt KINESISK restaurang.


Så här ska Peking Anka tydligen ätas!


En av kvällarna var vi på Temple Street Night Market - Hur mycket roliga små pryttslar att kika på som helst!

hejsan jag är med i en fototävling och jag behöver samla på mig röster så de skulle verkligen betyda världen för mig om du kunde gå in och rösta på min bild här http://metrophotochallenge.com/se2011/view/92po#.TptCPeEFQs8.facebook

du röstar genom att gå in på länken och trycka på gilla knappen bredvid facebook ikonen, och gillar du så kan du kommentera i min blogg att du gjort det så länkar jag din blogg sen! puss