1

Vill bo i Hus!

Hittade detta hus till salu när vi var ute på vår promenix.. Ligger i världens bästa område med massa fina gamla hus - samma område som vi bor i nu så det blir ingen lång flytt, haha!


Alla bilder från HEMNET

Är det inte helt fantastiskt fint?

Vackert uterum att sitta i typ nästan året runt, vitt och stilrent men ändå personligt, asläckert kök med utgång direkt till uterummet, litet "spa"-rum med jacuzzi OCH bastu.

Dessutom har det ett jättefint rum som man kan göra till matsal eller bibliotek, det finns gott om sovrum så man kan lugnt göra om ett av dem till klädkammare! Så himla fint! Synd bara att det kostar 8 200 000 SEK i utgångspris. JÄKLA SKIT! Annars hade vi köpt det direkt.. typ..

Jaja, nu ska jag i alla fall till ett annat underbart hus - nämligen Honeys föräldrars hus som är helt fantastiskt fint. Jag får gotta mig lite i det så länge.. tills Honey vinner på Lotta, det har han nämligen lovat att han snart kommer göra...

Tack ska du ha:) Men oj vilken villa. Min pojkväns dröm är att ha ett växthus som är kopplat till köket. Nu förstår jag tjusningen med den. Måste ha det!