6

Svarta Jeans Hög Midja

Behöver ett par nya svarta jeans. Svarta svarta jeans alltså. Och jag vill egentligen ha ett par nya Acne. Men eftersom min ekonomi ser ut som den gör för tillfället så verkar dessa som ett lite smartare alternativ. Tycker de var grymt fina faktiskt.


Fina svarta jeans med hög midja från H&M - 399 SEK

 

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

älskar hög midja !

Dem jag köpte från HM blektes jätte snabbt i färgen. Nu när jag köpte ett par nya tog jag ett par från Weekday istället, samma pris men tycker att kvalitén är bättre och att dem är snyggare :) Bara ett litet tips!

4 Elin:

Dom var ju riktigt snygga och såklart vill man ju ha acne men det kostar ju därefter. Är också sugen på ett par svarta med hög midja...funderar om inte Gina har några bra?

5 Kristin:

Gillar gillar jätteycket!!

Hej jag tänkte köpa dessa jeans, och är super ur usel på storlekar, vet du vilken storlek som är small jag gissar på 28/30 men jag är inte säker. Skulle vara super nice om du kunde hjälpa mig