6

Ost & Kex & Sånt

Igår hade jag och Honey myskväll med lite ost och kex och charkuterier och vin och bara hängde med varandra och mös. Så himla skönt att bara få sitta och snacka med min honey - om nuet och framtiden och allt som händer och allt vi vill ska hända i framtiden (PARIS t ex!!!).

Visst ser det sjukt gott ut? :)


Köpte dessa små marmeladburkar på Ica eftersom vi inte kunde bestämma oss för vad vi ville ha - Visst var de såååå söta? Hallon & Granatäpple var godast kan jag informera om! Sjukt god tillsammans med lite (mycket!) brie!

Åh så gott!

2 Johanna:

mysigt!

3 Kristin:

M U M S !!!

4 Elin:

Härlig myskväll! Och toksöta marmeladburkar och vad jag blev sugen på massa BRIE!!! Ska nog köpa hem lite sådant gottigott =)



Kram kram

Mums!

Haha, bra koll jag har. Ser nu att jag redan kommenterat det här inlägget...