0

Dagens To Do

Inte världens mest spännande helg detta känner jag.. Både jag och Honey har sjukt dåligt med cash denna månad så det blir en innehelg. Sen gick ju min magkatarr bananas på mig i veckan så jag var hemma både torsdag och fredag och känner väl inte direkt att jag borde utsätta min mage för någon stress (något roligt alls) i helgen heller... Tjoohoo!

Så på dagens to do står:
  • Städa ur kylen
  • Sortera och plocka in i garderoben
  • Handla BILLIG mat för veckan
  • Fundera ut vilka julklappar jag ska köpa (nästa månad)
  • Ta hand om mina naglar
  • Lägga en ansiktsmask
  • Skriva någon slags lista på mål (resmål, klädmål, språkmål etc - viktiga saker)

Honey ska bort till en polare i Täby ikväll så det blir ensamt hemmamys för mig. Kanske plöjer några gamla avsnitt av Buffy eller nåt... Brukar ju inte vara så mycket bra på TV på lördagkvällar direkt.. Jo - Så mycket bättre kanske.. men jag gillar inte personerna som är med i år.. Gillar inte dynamiken i gruppen liksom..

USCH, vad tråååkigt jag kommer ha!

Kanske gör det till en TV-spelskväll/natt istället - det är alltid skoj! :)