0

Eurovision TREA!

Så vi slutade på en tredjeplats... Men jag är rätt nöjd med det ändå faktiskt..
Men jag vet inte riktigt om jag förstår varför Italien hamnade på andra plats.. Den var ju inte ens bra den låten ju! Men jag tror att de gjorde en kupp... För i videon som visdaes i inför Eurovision så sjöng han inte alls lika bra.. I VIDEON alltså.. där allt ska vara mixat till toppkvalité.. SÅ jag tror att många blev positivt överraskade av att han faktiskt sjöng rent och så. Det är i alla fall min teori, haha!

Om vinnaren har jag inte mycket att säga.. Det var faktiskt en bra låt, och eftersom hela sällskapet var svenskar utom just de två som sjöng (låtskrivaren, koreografen, körtjejerna (varav två förresten var de två tjejerna som tävlade i Melodifestivalen med Shirley Clamp) var alla svenskar!) så känns det ju lite som en svensk seger ändå, hihi!


Du var duktig ändå Eric!