0

vivistyle.se

Beställde ju de Kornblå skorna från sajten vivistyle.se.. och när det kommer hem så är de: GRÅBLÅ!
Sjukt irriterande, så jag mailar sajten: ja du kan skicka tillbaka dem, men det är nog för att du har fel skärminställningarna på din skärm.. min stjärt!! Jag har kollat på de bilderna på minst 3 olika skärmar och då har de hela tiden varit Kornblå! Men deras fotografer har gjort sitt bästa för att få allt att se så likt ut verkligheten som möjligt.. Jaja, whatever, jag får väl skicka tillbaka dem bara.. Och då kommer nästa bakslag; Jag måste betala både frakten OCH returen själv!! Och det står tydligen finstilt på deras sajt oxå, men jag har ju bara beställt från seriösa sajter tidigare och där behöver man aldrig stå för sånt själv! Helt sjukt!

Så nu har jag lagt ner mer än 100 kronor på något som SÖÖÖÖG! Och det var inte mitt fel att de SÖG, det vara Vivistyles fel.

Grymt oseriös sajt. Undvik den!

(Borde iof kanske vetat att detta skulle ske när jag kände ett stor behov av att be dem korrekturläsa sin sajt på grund av särskrivningar, felstavningar och grammatiskt inkorrekta formuleringar när jag var inne på den första gången).