4

Nere..

Har inte bloggat på några dagar nu för jag har inte riktigt varit sugen på det.
Det har hänt lite tråkigheter i familjen nämligen..

Min älskade Moffa blev riktigt dålig för några dagar sedan och så i går somnade han in..

Men han hade inte varit sig själv på ett tag och ville inte vara med längre, så man får helt enkelt tänka att han har det bättre nu. Med Mommo.
1 Jullan:

Tänker på dig bästis. Jag kommer så mycket ihåg när man var med dig till Östgötagatan. När ni åt kött, potatis och gelé. Och till efterrätt fick man smaka på glassbomb. Det luktade nåt speciellt i huset också. Pusssss miss u.

2 Chris:

Oj jag lider med dig... Hör av dig om du vill prata :)

3 Elin:

Jag beklagar sorgen så himla mycket vännen! Ta hand om dig! Massa kramar

4 chatto:

Åh jag beklagar verkligen.

Hälsa övriga familjen med kramar från mej.