2

Payson..?

Kollade min vanliga hotmail idag.. Gör inte det särskilt ofta utan kanske 1 gång per vecka eller så. Det brukar ju vara mest bekräftelser på shopping och sånt som kommer dit.. men nu hade detta dykt upp:



Och ja, jag missade ju att göra det inom 23 h kan man väl säga.. Så nu verkar det som om jag INTE kommer få tillbaka mina pengar.. och jag har ALDRIG fått ett sådant här mail tidigare! (Eller ett meddelande från vivistyle om att min retur var godkänd heller för den delen) Man kan ju tycka att de borde skickat ut ett mail direkt.. och att detta sedan borde vara typ det 3:e mailet..? Eller?

Anledningen till att jag inte har reagerat är för att jag trodde att dessa pengar (som är för en retur på ett par skor som var HELT fel färg - skulle vara kornblå - var grådassiga) hade kommit direkt in på mitt konto. Men nej, de låg tydligen hos Payson hela tiden..!

Så om pengarna har gått tillbaka till Vivistyle.se och jag inte kan få tillbaka dem, utan att jag har fått ens ett par svinfula skor, så kommer jag allvarligt att explodera på någon! Så stört sjukt att det kan få gå till på det här sättet!!

1 Hilda:

Men, är det inte du som är 'köparen'?

2 anni:

Jo, men eftersom det är så att jag först har fört över pengar "köpt" och de sedan för över pengar till mig så räknas de som köparen fr o m då. Det är alltid den som sätter in pengarna som räknas som "köparen" liksom.