1

Epilator?

Hm. Jag har funderat länge på att köpa mig en epilator.. Jag vaxar ju benen själv nu.. men det är så himla omständigt och så missar man alltid något, så det slutar alltid med att jag sitter där kladdig och dan med en pincett och går över benen en till gång för att få bort allt.

Detta tillvägagångssätt har gjort att jag nu känner att jag är ganska tålig för smärta på benen, och därför är jag liksom inte rädd för en epilator.. Det som gör att jag är lite tveksam är att jag inte är säker på att resultatet blir så bra som jag vill, och att jag kommer få sitta där med pincetten igen..

Men Braun har en policy som innebär att man kan testa produkten och är man inte nöjd så får man skicka tillbaka den, no questions asked, så man kanske ska testa så här innan sommaren..?



Denna funderar jag på att köpa: Braun Silk-épil 7 Dual Epilatior.


Förresten, en annan sak som är lite weird är att man kan välja att använda den bara som epilator eller kombo epilator och raka. Det förstår jag inte riktigt meningen med om jag ska vara ärlig.
1 Hilda:

Jag gjorde som du. Pincett och det. Sen köpte jag en epilator. Och det gick inte. Fy SATAN vad ont det gjorde. Och jag hade adlrig problem med vare sig pincette eller vax. Men epilator, never again. Men om man kan testa och sen lämna tillbaka är det ju värt ett försök.