1

1 vecka 1 Dag

Nu är det bara 1 vecka och 1 dag kvar till en av årets viktigaste händelser (de viktigaste är så klart Eurovision och Melllo); nämligen min födelsedag. Jag ska alltså bli 28 år!

Det blir så klart firande i Figeholm tillsammans med familj och vänner. Joko och Erik kommer så klart! (Hade inte accepterat något annat, tror inte jag har firat min födelsedag utan min Johanna på fler, flera år!) Rickards föräldrar kommer också ner, så det blir trevligt. Mi och Jell Jell och Nisse kommer oxå så klart! Och Farmor med of course, hon bor ju där! =)

Jag tror att jag kommer få de saker jag har önskat mig; Stövlar (det VET jag ju) och en Stelton Kaffetermos (hoppas, hoppas!).



Så VACKER, så VACKER! Fast ALLA färger är ju superfina!

1 Jullan:

Hihi låter som du inte blir av med mig :) Vad önskar du dig? Ska vi bada? Kul det ska bli med Latitud, wooooho! Pussssss