0

Nu när jag..


...ska börja ut och springar som en lite tok, så var jag ju tvungen att köpa lite nya träningskläder.. Detta var alltså en del av den stora MASSA som jag beställde hem från H&M förra veckan, inget NYTT köp (Jag har ju köpstopp). Men jag visste ju redan då att jag skulle steppa upp träningen på ett sätt eller ett annat.. (Är av någon anledning aspepp). Köpte en ny träningsbh - i både vitt och rosa (insåg för ett tag sedan att många av mina sportbh:ar är sådana jag har kvar sedan jag spelade fotboll (alltså ca 8 (!!) år sedan), ett nytt träningslinne, och nya korta träningsbyxor:

Ny Look
Tycker look:en ser rätt så bra ut faktiskt.. väldigt JAG.
Bildkälla


Förresten, jag ÄLSKAR verkligen nya HM-sidan! Att man kan matcha allt och ser hur saker ser ut tillsammans innan man beställer hem det kan vara det bästa som hänt på länge!