0

H&M - Höst 2011

Höstkatalogen har ju kommit. Eller ja, den kom ju förrförra veckan men jag är ju lite efter i mitt bloggande för tillfället.. Och jag beställde MASSA! Alltså jag menar VÄLDIGT MYCKET grejer. MÅNGA plagg!

Men det som jag är mest förväntasfull inför att få hem är en sak som jag letat efter väldigt länge, men absolut inte trodde att jag skulle på HM; Den perfekta kashmir-tröjan.



Från www.HM.com


Visst är den fantastiskt fin och underbar? Jag är helt KÄR i den! Nu gäller det bara att den sitter bra på mig oxå.. så där precis som jag vill att den ska sitta.. annars åker den tillbaka omedelbart - prislappen ligger nämligen på 799 st sköna riskdaler.

Förresten, jag gillar verkligen uppfräschningen av HM:s hemsida! Den har blivit så sjukt mycket bättre, och det känns verkligen som om den nya designen passar bättre med själva varumärket! Bra!