2

Utmaningen - Dag 7

Dag 07 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig.

Om man ska göra allvar av föregående inlägg så är det egentligen ganska solklart vem som är min ritkiga idol!
Självklart är det min Storasyster; Marie.


Två morgontrötta Systrar..


Ända sedan jag var liten har det varit henne jag sett upp till och velat klä mig som, låta som och hänga med (vilket jag såklart inte fick eftersom jag var skiiiitliten, 3,5 år yngre). Jag har lyssnat på hennes skivor och provat hennes kläder och tyckt att alla de killar hon tyckte var snyggast var snyggast.

Men nu när vi är lite äldre båda två kan vi umgås mer och hon är verkligen någon som jag kan prata om precis allt om. Vi bråkar fortfarande väldigt högljutt ibland men det är för att vi älskar varandra så mycket och vill varandra väl heeeeeela tiden.

Nu har hon ju dessutom gett mig världens finast Systerson; Nisse så hon har ju inte direkt trillat ner på listan över mina favoritpersoner.


Mosters Goskille

1 Jullan:

Haha. Den där bilden alltså, jag kan iiiinte sluta skratta. Han är så himla sööööt!

2 Jullan igen:

Förlåt, glömde bort att kommentera bilden på dig och Mary. Ni är också så himla vackra!