0

Utmaningen - Dag 6

Dag 06 – Din favoritidol och varför.

Ok, detta kan man ju tolka på olika sätt.

Favoritidol måste ju betyda en favorit i idol. För annars skulle det ju bara stå idol eller hur?
För idol har man väl egentligen bara en..?

Min favoritidol, alltså min favorit som någonsin varit med i programmet idol är ju så klart Måns.
Mums Zelmermums. Han är trevligt och lite så där präktigt mysig så man VET att det måste finnas en annan sida som liksom inte syns utan som man bara får ta del av om man känner honom VÄLDIGT VÄL.
Men sen är jag fortfarande inte heller helt säker på att han inte är lite gay.

Ps. Jag har kramat honom en gång och talat om för honom att jag tycker att han är bra.
Ps 2. Det var inte så jättelänge sen. 
Ps 3. OK det var förra året. =)

Men snackar vi idol, som IDOL! Alltså en förebild som man ser upp till och vill vara som så är det Lara Croft.
ALLVARLIGT.



Hihi!