2

Utmaningen - Dag 26

Dag 26 – Din favorittid på året?

Min favvo-årstid är SOMMAREN så klart!

Det är varmt och skönt och SOLEN skiner! Älskar att känna solen mot huden. Man blir liksom glad och mer tillfreds med livet under sommaren. Sen har man ju semester på sommaren oxå, det är ju inte fy skam.

Man kan åka ut med båten på massa holmar t ex och hänga med vänner och grilla!



Joko & Erik när vi var ute sommaren -09

Och BADA! Jag älskar att simma och bara glida genom vattnet och sedan ligga på stranden och torka i solskenet tills man blir varm och tar ett bad igen.. HÄRLIGT! Älskart!


 
"Fina" badbilder på mig och Joko Sommaren -09

1 Jullan:

mera bad och grill vid kärnkraftsverket! bästa dagen i mitt liv tror jag...

2 Jullan igen:

och mer bad, mys, rosé och ff i figge hihi. puss