0

Utmaningen - Dag 15

Dag 15 – Sätt din ipod/mp3/etc på shuffle och lista de 10 första låtarna.

Hm.. Intressant.. =)

Låt 1 - Hello - Lea Michelle & Jonathan Groff - Glee
Låt 2 - Better Man - James Morrison
Låt 3 - Lost - Katy Perry
Låt 4 - Lean on Me - Glee
Låt 5 - No Air - Glee
Låt 6 - Långa Nätter - Melissa Horn
Låt 7 - A Stranger Saved My Life - Måns Zelmerlöw
Låt 8 - Jag är en Vampyr - Markus Krunegård
Låt 9 - En Famn för mig - Melissa Horn
Låt 10 - Californa Gurls - Katy Perry

Jag trodde nog faktiskt att det skulle komma med fler Glee-låtar.. Hihi!
Men jo, detta är väl ungefär vad jag har i min iphone.. jag är inte så mycket för att ladda ner låtar, utan lägger hellre in hela album.. därav den inte så jättebra låten med Måns.. för det finns faktiskt en hel del bra låter på det albumet.. hihi!