1

Min Nya Kappa

ÅH, kolla in min nya otroligt vackra kappa som jag köpte på Zaras rea i helgen!




Så här kommer jag att se ut i morgon tänkte jag!
(Helt osminkad och lite småkrasslig = Bortklippt face, haha!)


Den hade kostar 899 :- tror jag det var, och nu fick jag den för futtiga 499 :-.
Velly nice.

Finns för övrigt väldigt mycket fint på Zara just nu. Nyinkommet så klart, väldigt sällan som jag hittar saker på rea... Men jag vet i alla fall ett par byxor som jag ska köpa, fanns dock inte i min storlek när jag var där i lördags, men det skulle komma fler.. De är i alla fall svarta assnygga slimma kostymbyxor. Som kommer bli smashing till min ljusa kavaj, och ev. skorna nedan.

1 Tove:

Snygging!!! Tycker att det är dags att jag får se din lägenhet snart! jag har ju fått ballt jobb på campadre som kommer flytta sina lokaler in till sthlm om..ja jag vet inte när men iaf. Så jag kommer hänga mer i sthlm snart! =)