2

Jag + Listor = Sant

Jag kan ju verkligen inte hålla mig när jag ser en sådan hära mysig liten lista.
Då mååååste ju jag oxå göra den!

Denna är stulen från Spiderchick som i sin tur har stulit den av någon som har stulit den av någon annan.. undrar vem det är som startar dessa listor..?

Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut?
Köpt en 3:a för SJUKT mycket pengar (ca 5 villor i Kisa, billig i Sthlm) tillsammans med min future husband.

Har du några nyårslöften?
Att bli bäst på mitt jobb! =)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar?
Ja, min syster! Och Elin! Och Clara. Igen.

Vilka länder besökte du?
Tyskland... det var nog faktiskt bara det.. Valde ju bort utlandet till förmån för lägenheten.

Vilket datum kommer du att minnas från 2010?
Den 12:e februari. När jag sa att jag älskade min future husband för första gången.

Vad var din största framgång 2010?
Att jag blev tillsammans med världens underbaraste man, och blev lyckligare med mig själv.

Största misstaget? 
Vet inte om jag kommer på något så himla hemskt faktiskt.

Bästa köpet?
LÄGENHETEN! (Och New York-resan).

Den bästa nya personen du träffade?
NISSE (min systerson) så klart!

Vilka låter kommer att påminna dig om 2010?
Allt med - Glee!
Robyn - Dancing on my own
Robyn - Hang with me
Oskar Linnros - Från och med Du
Pina Colada Boy - Okänd..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Sjukt mycket lyckligare! Känner mig mycket mer tillfreds med mig själv.

Vad önskar du att du gjort mer?
Rest mer.. Men det fanns ju en anledning som sagt så det är OK...

Favoritprogram på TV?
Gleeeeeeeee!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var i Figeholm med nära och kära! Som vanligt! Underbart!

Vad spenderade du mest pengar på?
Möbler och andra saker till nya lägenheten. =)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, att allting gick bra med Nisse och att han föddes frisk och kry och glad!
Och min pojkvän gör mig lycklig (nästan) varje dag! (Klyshigt men sant).

1 Tove:

meh alltså...jag blev ju OXÅ mamma! :(

2 anni:

Haha JA det borde jag absolut tagit med!! SORRY! =) Men du har ju så måååånga, hihi!