1

ORKA! ;p

Jag har inte orkat blogga på sistone för allt har kännts lite jobbigt.. Mycket press och förändringar på jobbet och min motivation har inte varit på topp direkt.

Sen har jag absolut INGA pengar för tillfället och då är det inget roligt att surfa modebloggar och spana outfits som jag brukar göra och sedan skriva om det.

BLÄ!

Tur att jag har världens bästa pojkvän som för att pigga upp mig ska ta med mig på en underbar alla hjärtans dag-middag på Le Rouge (Var där förra året och det var helt underbart!) OCH bjuder mig på en spabehandling.
Lucky ME! =) 


Bild från Le Rouge

1 Elin:

Åhh härligt! Själv satsar vi på en barnfri natt där sömnen står i fokus. HAHA. Blir nog inte så mycket mer spännande för oss än så. Men tänk vilka fina bra människor vi kommer vara efter en ostörd natt. Säkert lika fin som du efter en spabehandling =)