2

Genrep - Delfinal 3

Nu sitter jag på tåget på väg till NKPG!

Jag och Systern och Modern ska nämligen åka till Linköping ikväll och kolla in Melodifestivalen Delfinal 3 - Genrepet!

Mest spänd är jag över att se Eric Saade så klart! Kommer han ha en lika bra låt som förra året, och hur spektakulär kommer showen att vara? Enligt tidningarna idag så ska det ju vara helt galet med glas som sprängs och livsfara och grejer.

Sen tycker jag även att det ska bli grymt skoj att höra Saras låt! Hoppas det går bra för henne!
(Och att det inte är allt för krystat mellan henne och Marie).


Nostalgi från 2010:



Eric Saade - Manboy

1 Elin:

Åhh!Avis, jag vill också! Men vet du någon jag är avundsjuk på så är det min syster; hon ska gå på finalen! åhh, det är nästan så jag blir lite grön. Men men, jag intalar mig själv att man ser bättre hemma och att man har har fritt utrymme att kommentera och dricka så mycket vin man vill i stället =)



Glöm inte rapportera om låtarna!



Kram

Great site