0

DansAerobic

Igår var jag på ett jättetrevlig dansaerobic-pass!
Trevligt skriver jag för att det var verkligen kul och intruktören var grym! Men det var även koreografin.. Grym alltså.. Jag fattade ingenting verkligen och stod mest och snurrade runt runt... Men nästa gång så lär jag kunna hänga med desto bättre..!

Men i alla fall. Denna intruktör var verkligen jättego!

Norrman (verkar som om alla bra dans-instruktörer är det) som stannade och pratade med oss lite grann... Han åker runt och har pass över hela världen (i helgen skulle han till Moskva t ex) och är även med och har pass på Wellnessresor.. T ex så åker massa folk i maj till Ibiza på en sådan här resa.. Det innebär alltså att man bor på lyxhotell (****) med all inclusive, och sen går man på massa olika sorters roliga klasser hela dagarna, och sedan går man ut och dansar på kvällarna!

Han sålde verkligen in detta på oss (låter ju hur kul som helst)! så i september kanske vi (Soff och Jag, och kanske Sofia) hakar på.. det är nämligen en resa till Ibiza då med!

Visst låter det härligt?!