2

Big Brother

HAHA!
Jo jag såg Big Brother igår.. Och det var ju bara den här pinsamma; "Och vad är du för en kul typ då?" "Jag älskar att feeeeeeasta!" "OK, in i huset med dig" "Hej hej" - pinsamma kallfraser utbytes och alla är lite pinsamma. PINSAMT tycker jag att det är... (Tycker iof att resten av programmet är lika pinsamt.. hatar att se människor skämma ut sig! Det är därför jag inte tycker att t ex Mr Bean är rolig, han skämmer ju ut sig! Och jag skäms å sådana människors vägnar).


Årets pinsamma deltagare - Bild från TV11


Men min kära sambo har dock hotat med att han nog kommer att följa detta slaviskt tyvärr.. Och jag vet exakt hur det kommer att bli.. Han kollar BB och jag ligger inne på sängen och läser något intellektuellt & kulturellt (samtidigt som jag tjyvlyssnar lite, inte för att jag vill utan för att det blir så), sen kommer han in och ska lägga sig och då måste han sammanfatta hela avsnittet för mig.. Vi har nämligen gått igenom detta tidigare, då med Jersey Shore säsong 2... SUCK!

1 Hilda:

HAHAHAHAHAHAHAHA underbart! Jag börjar tvivla på din karls smak.

2 Chatto:

Hej!

Tydligen är Jessica tror jag hon hette..hur som helst, hon är från Kisa..galningar därifrån har ju inga hämningar alls;)



Mysig blogg du har.

Kram