2

Mini-Julafton

Ikväll hade jag och Honey vår egna Julafton hemma, eftersom jag ska åka hem till Kisa imorgon direkt efter jobbet. Det var jättemysigt! Vi hade vårt egna Julbord med köttbullar, prinskorv, rödbetssallad, västerbottenpaj, julskinka och julmust. Och så JULKLAPPAR så klart!

Min Honey som, förövrigt är världens bästa pojkvän, hade beställt massa fina saker från Victoria's Secret till mig!! Jag fick:


Jättefin presentförpackning med Dream Angel's Push Up-BH med matchande trosor x2!


Fick ÄVEN dessa Body Lotions och Body Wash (Pure Seductions Body Wash är inte med på bilden).

Har inte jag världens bästa pojkvän så säg?

Han försökte även få tag i Body Mist:erna men varje gång han la dem i varukorgen så försvann de när han sedan gick till kassan.. Jättekonstigt! Så till slut så ringde han till deras kundservice för att fråga varför det inte funkade, och tydligen så får de inte skicka parfymerna utanför USA eftersom det är alkohol i dem.. Weird. Hoppas det blir ändring på det när Victorias Secret öppnar i London!!! (Planerar att göra mina London-resa nästa år efter att de öppnar där - så det är VS som avgör när vi åker dit, haha!).

Honey blev glad för mina presenter oxå! Han fick en extern hårddisk til Xbox:et, Bill Mahers nya bok och en assnygg Filippa K T-shirt med lite vidare urringning. Älskar min Honey i Filippa K, han är så fin i det!

SV: Vad roligt att du undrar! :D Vi kommer att lansera en ny hemsida, bloppfashion.se, som kommer att bli Sveriges nya mode- och bloggcommunity. Vi låter våra medlemmar ta del av intressanta artiklar och reportage, samtidigt som de får sprida sina bloggar och sina personliga klädstilar på ett roligt sätt! Bloppisar är också något som vi kommer att fokusera på :) Hoppas att du följer oss. Kram!

åh underkläderna var ju hur fina som heöst !! :)